Alla inlägg under november 2011

Av Jonas Johansson - 16 november 2011 19:31

Vad är det som väger 3995g, är 52 cm långt och har gjort att jag inte fiskat mer än 2ggr de senaste 2,5 månaderna??

 


Svaret är Vincent, min 2,5 månaders lille son.

Detta har gjort att fisket helt narturligt blivit lidande, men misströsta inte mina 5 läsare. snart lägger sig förhoppningsvis isen och då kör vi igång is fisket. Passa på att njut av stunden i rampljuset Vincent för du är den enda förutom gösarna som får ta plats i detta forum.

Vad gör då denna lilla krabat på dagarna???


      HMMMMMMMMMM..... sover,äter,skiter och skrattar.

Jaaaaaaa det är väl så långt han har kommit i livet. Eller????


Jag har på nätterna hört konstiga ljud och tassande små fötter!!! Givetvis har jag trott att jag drömmt, men mina misstankar fortsatte, jag var ute i förådet en dag och kollade till mina wobblers och upptäckte en vansinnig o ordning bland mina"juveler"


Jag var inte sen att misstänka Vincent trots att han varken kan sitta,gå eller ens prata( få 2,5 månaders bebisar kan ju detta)..... En dag hörde jag plaskande inneifrån badrummet. Jag smög mig försiktigt fram och tittade in...... AAAAAAAAAAHA nu har jag dig sa jag.

 

Den lilla räkan hade kommit åt mina Costum made Nils Masters och plaskade runt med dem.

Imponerande att han tagit sig ut i förrådet,låst upp,tagit krokarna trots att han bara är 2,5 mån   


Visst älskar jag min lille son och beundrar det lilla livet som växer för varje dag. Men oroa er icke mina 5 läsare,

Trots att han i dagsläget väger som en mycket fin gös kommer han inte figurera flitigt på detta forum. Detta är en fiskeblogg... BASTA... (var bara tvungen att visa upp min lille plutt som jag är så stolt över).

 

Nu väntar vi på vinter gösarna.

Presentation


Jonas Johansson 39 år. Lyckligt förlovad med världens underbaraste flickvän.... Eller rättare sagt trolovade.
Tillsammans har vi vår lilla son Vincent 4 och lilla trollet Emilia 2 år.Om Lisa skulle få beskriva min "hobby" skulle hon samanfatta den med et

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

GÄSTBOK

Kategorier

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik

BILDER

   

                                                                 

               


Skapa flashcards